så trillade 5 öringen på plats.

 

Har nu äntligen fattat hur jag ska lägga in mobil bilderna på denna datan från mobilen. hallå bluetooth! jag e så efter haha..

Kikade igengom garderoben igår natt, gör alltid de när jag inte kan sova, donno why?
Hittade iaf denna miniklänningen jag helt glömt bort som låg längst in, under hyllan i en påse. haha Like it.


 

Idag är de engla hår, imorgon ledig. Fira underbaraste -->
På lördag ska jag fira Camie, som fyller 20.
Utgång både fredag lördag, I like it.
Känns som jag inte varit ute på riktigt sen halmstad
Ne nu ska jag göra mig lite frulle.
Kiss kiss.


Lovley you.


Im listening..
Postat av: Angelica

Fan va fina bilder älsklingar :D
Vart har du köpt miniklänningen gumman? jätte "vågad;)" höhö..
Så kul för dig utomlands snart&allt!
Älskar DIG

2007-09-13 @ 13:29:25
Postat av: Sari

Haha tack honey.
Fått den av syster, tror hon köpte den på mq?
Call me later!! love

2007-09-13 @ 17:27:32
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0