Seegdag.

Igår kom therese hem till mig och vi förade och snackade om allt möjligt. Klippte även lugg på henne mucho snyggt blev det.

Sen ska vi iaf hoppa på bussen till segersta, ber busschauffören 3ggr att stanna vid segersta station, tror ni inte han bryr sig den blekaste om att vi ska av och kör förbi så vi går av nästa station, och en tjej som gick av då sa att våran station redan hade passerats så vi får knalla på bilvägen mitt i mörkret.

Väl framme vid skylten hämtar dom upp oss, med lite kärrings stopp emellan, hon hade tydligen inte körkort än ehuum. haha.

Festen var väl helt okej, mådde inge vidare sen på kvällen så vi fick skjuts hem, jag knallade rakt i säng och sooov.

Bakis dag, har varit parkerad i vardagsrummet med en stoor godis påse hela dagen och bränt av ett antal filmer.
En geishas memoarer: så bra film. helt sjukt hur kulturer skiljer sig! usch en geisha skulle jag aldrig i livet villja bli. no no.
Flight 93: om 11 september planet flight 93 som skulle styras i vita huset men passagerarna lyckas ta över. jätte bra men jätte jobbig, stortjöt genom heeela filmen haha.
Walk the line: har redan sett den typ 5ggr men den är ju sååå bra haha.

Nää nu ska jag sova. har kikat lite resor för jag och Camilla ska dra en sista minuten runt den 25 sept. OCH det är bestämt! haha ringde henne idag o fråga och hon sa att hon precis var på väg att göra desamma så de ska bli riktigt nice :D hoppas man hittar ngt bara som passar men de tror jag nog!

haha juste hittade en gammal dagbok som är typ 4-5 år gammal, va sjuk man va på den tiden, väckte massa gamla minnen haha satt och skrattade högt för mig själv när jag läste den hahahahaha.

nä nu e de bed time för mig!

Kiss kiss

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0