Söka jobb.

Nä nu har jag tagit mig i kragen och suttit i ungefär en och en halv timme och skickat runt cv's på olika hemsidor. Jag vet att det inte är lika bra som att gå dit men det är iaf en början :)



Har kikat runt på lite shopping sidor oxå. Man vill ju varva det tråkiga med lite roligt :)
Hittat en hel del fina saker men de får inhandlas efter min resa.


Vad konstigt det är ändå när man träffar människor, som du spenderat nästan hela din vakna tid, dygnet runt i över 1 år med, sedan finns det helt plötsligt inget mer att säga? att en av de människorna du kanske en gång älskat mest helt plötsligt känns som en främling. det är konstigt det där, men de hör väl till klyschan att "människor förändras" och ja de kanske de gör, men de är väl inte desamma som glömma, eller?






 




God natt.




 


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0