7th heaven.

image326

















(natalie fick agera blom-modell haha)


Idag var de besök hos floristerna och påta ihop så blomm kreationer haha de va kul.
Efter det gesäll prov, och jag tror fasen jag klarade det.. men man ska ju aldrig ropa hej..
Jag o Lina gick till karlberg i solen med varsinn glass, myspys!
Åkte hem till Therese och chillade ute i solen och nu e jag hemma.

Satte på Tv'n och självklart var 7th heaven på. Jag lyckas alltid pricka in det programmet och jag blir så irritierad på det att jag sitter som en kärring och kommenterar allt dem säger.
Att det där frikyrkliga programmet ska få usa och alla andra att tänka kristet, Inget sex innan äktenskap, och alla dessa jävla skuldkänslor:
"Ni är inte min familj längre" säger morsan när ungarna ska bort på thanksgiving.
Haha de är så otroligt töntigt och jag blir uppriktigt arg när jag tittar på det...
Det absolut värsta är att jag någonstanns djupt inne i mig (trots att det tar emot att säga det) tycker att det är bra. Jag tycker 7th heaven är bra!! fy fan för mig..

Im listening..
Postat av: natalie

hahah...vilken ful!jag gråter ALLTID ...ALltid till 7th heaven.helt galet.bajs.

2008-04-26 @ 23:55:13

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0