ja men due.

Tjoho!
jag är trött i huvudet så jag vet inte vad som kommer stå.. haha. får komma som de kommer helt enkelt.

igår va jag på salongen, hade massa kunder så tiden gick fort, det var roligt, hade enb 5 årig kille, Josef, haha så jävla söt, lill gammal och hade ett äldre ordföråd än jag hahaha sköning,

Gick hem efter det och då kom anne o jennifer sen therese o malin, kollade på en film om special olympics för cp barn hahaha..
sen gick alla hem utom malin som sorterade och städade hela min garderob, i färgordning och allt, jag satt på sängen med en cider och sa: använder, använder inte osv. så fick hon fixa allt, och det blev såå bra, så tack gumman!
Stephanie kom efter ett tag och sen jenffa igen drack lite och sen gick vi till skivan. Äckliga människor, och trevliga människor, åkte hem till lollo sen och festa vidare.. man mår ju som man förtjänar måste jag säga!

mötte upp malin vid 11 snåret och slirade hem till henne i partystassen haha, usch ..

nu ska jag ut och sociala mig.

Pusspuss.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0