Kurs idag.

image320

idag var de en Frisör kurs som Handels höll på Norra latin, så där har vi spenderat heeela dagen.
En frisör som klippte modeller och de va några från klasserna som hade mod att sätta sig där o bli klippta dom med :).. Maten blev lamm och ngn vegetarisk gratäng, har aldrig ätit det förut..

Kändes som man fick inspriation och det är alltid trevligt att gå på visningar.

Tog tåget med frida o Lina till k-sängen sen fick jag vänta där en kvart, köpte nya tapeter till hallen och fick höra att även jag ska få nya weei, har ju råkat förstöra min fondvägg genom att måla över en rand, haha INTE lyckat..
Känns lite onödigt dock om man flyttar snart men jag vill ju ha de så fint som möjligt medans och man vet ju aldrig vad som händer och sker.

Nog om det, ikväll är de DH!!! satan va jag längtat! missade ju sista avsnittet förra säsongen (de ENDA jag missadce oxå) men de visas ju kl 20.00 så 2h dh kan man begära mera? noope.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0