lörda.

kaos här hemma, golvet är "bonat" eller va fan de heter i hallen. Får hoppa för att komma fram ngnstanns.
Frodo är sjuk.

Saker ööööverallt. de e jobbit att renovera..

Idag när jag kom till jobbet stod det "sara tar panten kvart över 10" sagt och gjort, höll på ända till kvart i 4!!! har pantat 1222 burkar! OMG. ska aldrig mer panta en burkjävel till!

haha lacka på david med falska anklagelser haha sorry, och nicklas är en snäll en som gör så jag kan börja kl 1 imorn tjiho.

Nu håller badkaret på att fyllas och jag ska snart käka min sallad och göra mig iordning och träffa johannorna och anne.

kunde tyvärr inte vara här hemma då jag inte orkar hoppa runt bland alla saker.

Skål för en röjig kväll. förhoppningsvis.

Im listening..
Postat av: Angelica :)

säger bara: TÄCKE TÄCKE TÄCKE KLICK ;)
HAHAHAHAHAH pusss love you the must!

2008-04-14 @ 14:52:23
URL: http://angelinaangelica.blogg.se/

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0