Måndag

Back to school, så trevligt att träffa tok toffsarna igen :)

vi har tydligen startat en salong i skolan 4 you (jag, nathew, lina o steff) heter våran, haha, så vi bestämmer helt själva över kommande frisör lektioner, vi bokar själva in kunder och bestämmer med kollegorna om man får gå hem tidigare samt komma en uns försent, I love it :D

åkte till jobbet bara en halvtimme försent men vad ska man göra.
imorgon har jag bara gympa så jag stannar hemma och pluggar istället, sedan är de salongen kl 15.

jag ser med fasa på bilderna från rickards, men eftersom förmodligen alla sett så kanske dom ploppar upp här oxå. haha lite självkritik måste man ha med x antal cider innanför västen.

Jag vill ha helg men det ser ut o bli arbete fre-sön, men på lördag vill jag hitta på nå kul så då får vi se om de är kärring ålder på rickards eller om de e som vanligt, som vanligt hoppas vi på iaf.

Puss och god natt.

Im listening..
Postat av: Lotta

Men HALLÅ .......... VADÅ KÄRRINGÅLDER ????

VAD menar du med det ??? ha...ha....ha..ha.

2008-04-08 @ 10:33:45
URL: http://lottas.bloggagratis.se
Postat av: s

hahaha, oj menar, lite äldre en oss...skulle skrivit kvinnoålder kanske HAAHAHAH.

2008-04-08 @ 11:57:31
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0