migrän

lördagen blev lyckad och väldigt rolig måste jag säga.
Hemma hos johanna var jag och anne, sen kom steff och erika förbi en snabbis. Kenny skjutsade oss till rilles där de inte var så mkt folk.

efter det drog vi på efterpärla, hoppla pålle! hahahaha. sjukt roligt och anne gav oss cider i martini glas. och ja sjukt. lite, eller ganska så mkt slirig var man måste jag säga.. hhaah usch.

anne va rolig och försvann haha.... haha knäppis..

¨gick o la mig vid 5 vakna 9 tog tjugo i 12 tåget till jobbet, var världens segaste, tiden har aldrig gått så långsamt!

Kom hem vid halv tio igår, snackade lte med anne, kollade den nya serien  : en callgirls dagbok.

sen slagget. På väg till tåget idag så börja de flimra för ena ögat, fan de är ju migrän helvette. fick ringta runt som en tok till alla på jobbet och tack David, du är en ängel!!!

Färgade denice och sen åkte jag hem och sov...

Stephanie har fixat ett flak till oss WEEEEEI!!!! och jag får ta med 1 kompis på..
är iaf sjukt glad över att vi har ett flak!!

nu ska jag duscha, sen typ lägga mig igen. Kurs på handels imorn!

Im listening..
Postat av: Angelica

Sara jag vill åka med på ditt flak, gumman:/ jag som inte äns får uppleva en student eller nått har aldrig åkt me på flak nångång o ah:$
love you skriv datum så jag veeeet

2008-04-15 @ 02:33:39
URL: http://angelinaangelica.blogg.se
Postat av: Therése

så blire när man slutar skolan! SOPA :d

2008-04-15 @ 17:33:28
Postat av: Angelica

slutaaa:( va inte dum mot mig :$
jag kollar ju på er hihi
love you girls!

2008-04-15 @ 23:19:27
URL: http://angelinaangelica.blogg.se
Postat av: therese

Där blev de blött på kudden va ! Böhöö XD

2008-04-17 @ 12:27:07
Postat av: Angelica

hhahahah tsss käften kortis ;)

2008-04-18 @ 13:51:31
URL: http://angelinaangelica.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0