mm.

går inte att plugga till NPn.. jag har ingen ork till det helt enkelt.
får fixa de ikväll istället.

det är lugnt på lördag, tjho jag o anne drar till rilles.. börjar kl 12 på söndag så de e chill.

ringde o avbokade min körning för imorn, hoppas jag ringde i tid.. ska dit på torsd. istället.

vill att den här veckan går fort.. vill ha nästa helg då jag är ledig hela helgen :) skönt.

Jennifer verkar ha de kanon i paris. den jäveln....

måste göra mig iordning snart.

Juste älsklings syster har äntligen sagt upp sig weei! så hon kommer vara hemma från 16 maj till 9 juni. då kommer hon på min skiva :D grattis till att du slipper skiten hjärtat!

Nej nu får jag ta mig ett ryck.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0