sommarvärme..nästan

  

tjiho.

igår va de frisör all day! tog en lunch på dubbelw ute i solen med dompa och lina, myspys!
Jag känner mig annars allmänt jätteförkyld.. inte kul.
Har pluggat lite så det är bra.
Har inga lektioner idag så jag ska bara in till sumpan och köra sen ska jag hem igen.

Det är askalas väder och det är hur nice som helst.
Lina kom hem till mig i söndags och red min häst haha, dom va slut båda två. Mötte annes mamma av en slump där för felicia va på kalas :D..

Längtar till midsommar ;)

Nu ska jag sätta mig i solen med en kaffe.


Im listening..
Postat av: Angelica

Jag längtar också kröka både midsommar&dagen efter du vet;) fan lova att följa med hjärtis! hihi så kul mingla till 1000 och sedan festa&ha kul!
U are my sunshine love u

2008-04-22 @ 17:03:02
URL: http://angelinaangelica.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0