bullen säger oxå go'natt

 

Im listening..
Postat av: Jenny Penny (din gamla arbetskollega :P)

Heej Sara! jag läser fortfarande din blogg :P Men lilla du lite dåligt med inlägg.

Jag tycker Bullen är söt, nästan som en mops, för det är han väl inte riktigt? :)

Jag vill åka och hälsa på dig i Halmstad, sen vill jag snacka skit. PUSS PUSS

2008-08-24 @ 23:36:55
Postat av: Jenny (igen)

Nu gick det att förstora bilderna :) haha Är han en mops? Jag dör i sånna fall, eller jag dör nu också såå söt. Andra hundar kan ta sig, detta är inte min grej att vara hund älskare men mopsar går inte att slita sig ifrån. Jag vill träffa Bullen :D

2008-08-24 @ 23:38:50
Postat av: sara

Jennnyy!

Han e en mops ;) och nothing else.

Jag saknar dig, jag vill att du ska hälsa på mig!

vet att vi skulle fikat nu, men de har varit lite fullt upp. jag kommer hem igen i okt. så om vi inte ses i halmstad innan det så måste vi träffas då!!

Vi får absolut ringas o snacka skit!.. och jag ska bättra mig med inlägg ;) puss

2008-08-25 @ 07:53:51
URL: http://saarailona.blogg.se/
Postat av: sara

Heej Jennyy!

Han är en mops. and nothing else, haha. så underbar! du får absolut hälsa på mig i halmstad, eller rättare sagt: du måste!

jag kommer hem igen i okt, och då måste vi faktiskt träffas, var lite fullt upp i veckan. men om du inte kommer till mig innan okt så ska vi absoolut ses! och snacka skit, de ska vi göra vill jag lova, i call you ;)..

pusspusss

2008-08-25 @ 07:59:41
URL: http://saarailona.blogg.se/
Postat av: Jenny

clooney01.jpg" rel="nofollow">http://i168.photobucket.com/albums/u179/lnc3705/georgeclooney01.jpg

2008-08-26 @ 01:53:54

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0