:)

Har ríngt nya jobbet nu, så skönt att ha de gjort. vet inte varför jag hispar upp mig för att ringa ett samtal?? haha.
ska iaf dit på torsdag, vi ska ha möte en timme och prata om nya salongen jag förmodligen ska börja i. Skulle vara så kul att vara med från första början med en ny öppning av en salong, så jag hoppas verkligen på det!

Jag struntade i att klippa mig själv och det var bra.. haha.
skulle precis klippa första passen så ångra jag mig. men jag behöver fortf. klippas morr!!

Jag har fått massor med saker att ta med mig hem, men rebecca får ta med det som jag inte får med mig själv för hon ska hem i helgen och springa tjej milen med mamma. Förstår inte varför alla i min familj är så spring galna?

Har iaf fått våran magic bullet vilket jag är väldigt nöjd för, för jag hittade mina naturdiet påsar, hade 20st kvar så nu ska jag passa på att spara pengar och gå ner i vikt samtidigt denna månad, och dom blir godast om man mixar dem i magic bullet sådeså.

jag kommer åka hem imorgon på dagen har jag kommit på. Ingen ide att stressa, sen på kvällen ska jag o Eleonor gå ut och käka trerätters. Kommer bli super trevligt.

Vad jag kommit igång med bloggandet igen, haha men jag får passa på för jag vet inte om jag kommer ha internet i lägenheten .. nu ska jag ut med hundarna ciao.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0