gäsp.

Jag är trött. men klockan är bara 22... dagen har spenderats med tjocka släkten, som by the way inte alls är stor, fika firande för att lillbrorsan fyller tonåring imorgon.

Skulle suttit på flyget hem då, men annelie behövde mig på salongen, och jag behöver pengar, så jag stannar en dag till, men tisd. kl 19 landar jag i halmstad igen.. skönt att komma "hem", men tråkigt att lämna familjen.. de är mysigt att gå runt här hemma och få lagad mat, riktig mat, och sällis dygnet runt.
Men man uppskattar att umgås mer nu när man inte bor hemma längre, och det är väl så de ska vara antar jag..

här i den här lilla hålan kan jag inte stanna iaf, för de mina vänner, skulle ta knäcken av mig.

Nattinatti.

STORT PLUS: Lööön imorgon!!!
STORT MINUS: Hyra ska betalas IGEN!...

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0