kanske stannar ännu en dag.



haha. i know jag måste hem, men det är så skönt att bli servad med allt.
jag ska ringa nya jobbet imorgon och höra om jag ska komma förbi på torsd. och fylla i papper, annars börjar jag på måndag och jag vet inte vilken tid eller någonting så jag måste verkligen ringa dit imorn.

sitter nu och sneglar på SATC, samtidigt som jag bloggar, läser bloggar och kollar FB. bra där.
va bra carrie passar i kort hår tycker jag, och lockigt, de ser inte tantigt ut, inte många som kan bära upp det.. men hon kan ju bära allt, så .. haha.. appropå???


ja, jag är jättetrött men sova är nog de tråkigaste som finns?
men de e skönt oxå.

måste klippa mig snaart. men har inte tid ju, och ingen annan heller för den delen. Bajs hej.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0