la la la..

sitter och försöker komma på låtar att ladda ner, men som alltid står de still, sen direkt när man e klar så kommer man på vilka låtar man vill ha.. jaja..
Tror jag tar halv 3 flyget imorgon, sen hämtar rebecca mig och skjutsar mig hem, sen kommer eleonor så ska vi ju ut å äta.. hon läste upp hela buffe listan och jag kommer rulla därifrån kan jag lova haha..

´FAN FAN FAN, jag gjorde största misstaget idag... jag och morfar har suttit klistrade framför projekt runway heeela helgen när de va flera avsnitt efter varandra,, så gick jag in på hemsidan och tro fan att de stog vem som vann!! FAAAAN. NU vet jag ju.. för jag tänkte ju inte på att dom redan är på säsong 5!!!



Nä nu ska jag kolla på sista OC säsongs skivan weeeei :D:D:D

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0