GG

hej shopp!
Tisdag idag äntligen trodde de va de igår men icke sa nicke!
har abretat som vanligt och dom e så goa så mina små kollegor haha. råkade höra ett samtal som Aziz och Thomas hade igår haha.

A: Sara ska få pris för den snyggaste!!
T: .... och den sexigaste.
A: Och emma, hon borde få pris för den sötaste!
T:.. och hon e... mycket snäll oxå!


Haha dom är väl för söta dom små liven?? hahahah kunde inte sluta garva!


Ikväll har jag klippt victor, sen såg jag de 13e avsnittet på Gossip girl, fy fan va bra de e!! måste vänta på att nästa kommer. SEGT!! de va så sjukt bra.. ååh chuck!!

Imorgon e jag ledig, då e de tandis, julklappar, tvätt, julstäd, och fixa mig på salongen. har sådana projekt nu moahahha.

Om EXAKT en vecka kommer jag sitta i bilen på väg hem! åååh ljuva jul! jag älskar det!!

Nej nu ska jag kika på Titanic tror jag!!

Pussochkram.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0