Gott gammalt gott nytt 2009!!




Tänk att det redan har gått ett år!! 1 år, hela 2008 är över i natt!

då man tog studenten, flyttade hemifrån etc. etc. heelt jävla sjukt!

för ett år sedan var jag i centrum i bålsta för att hitta något att ha på mig, den firades hos malin med tjejerna, jennifer och anne var på kryssning. Jisses vad mycket som hänt sedan dess!

Nu sitter jag i Halmstad, kom precis hem från mitt heltids jobb, har varit på hemköp och kirrat strumpisar, väntar på sofia som jag inte ens visste existerade för 1 år sedan!.

Men som man alltid säger nytt år nya möjligheter, vem vet vart jag sitter och bloggar nästa nyårsafton!..

Ikväll blir det iaf stor fest i Vapnö med nyårsbuffe, skumpa, raketer och massa party glada människor!
Jag vet att man alltid har för höga förväntningar men jag tror att det kan bli jävligt bra i år!


GOTT NYTT ÅR!!!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0