grattis thomas!

idag va de kalas på jobbet kära Thomas fyllde 40 idag, men jag gladde honom med att han ser ut som 30 ändå. de bjöds på tårta och vi gav present!

hade världens roligaste kund på mina sena timmar idag, en "gör vad du vill kund" åh hon blev supersnygg!
kommer tillbaka i februari så ska vi göra de igen.. jag va vimsig i huvet och sa att vi skulle ta den 9e för att jag e på semester innan de. haha pucko  jag  e ju de månaden efter när jag åker till egypten men skit samma hon har sin tid och de kommer bli super.

Aziz körde mig hem så nu e jag här hemma i lyan.

ringde pappa och han hade precis sprungit på Annelie.. åå hälsa hälsa!! miss you guys!!! men glider förbi i mellandagarna och säger hello!!

pussokram


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0