ledig idag.


                                        (vet att jag har psyko blick och ser sjukt blek ut men jag bjuder på den iaf)
hej svej!

i lördags kom ju rebecca så då blev de stökigt! haha.
satt här med rebecca och elle o fixade oss sen mötte vi upp sammy och fredrik och gick hem till sammys kompis på för fekke.. massa people där... hahaha kryckorna jössses!!

efter det drog vi till gastons tog en comso sen gick vi till mårtensson och röjde.
efter det blev de natta mat sen hem o slagget.

usch vilken seg söndag men jag hann med att köpa några julisar sen klippte jag sofie med.

igår var de jobb igen sen gick jag step dans pass. fy sjutton vilken träningsvärk jag har nu,.

har bokat in 2 till pass ikväll så får se hur mkt man pallar.
nu ska fläsket boooort!!! hahahha

åh va skönt de  e o va ledig. har fixat hem några mysiga julfilmer så jag ska bara förbi maxi och handla lite sen ska jag chilla heeela dagen sen träna ikväll good good.


om 2 veckor e de JUUUUL!! ska bli så skönt o komma hem igen!!!

Jag saknar alla där hemma så sjukt mkt! o jennifer och therese o camilla o allla!!!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0