men helgen då..

har ju glömt o skriva om festen mitt ute på vischan, som bjöd på 3 rätters o minnesluckor. haha..
'
jaa efter jobbet som va fullt ös, hur mkt kunder som helst stress och panik och jag fick jobba över., sprang typ hem, packade kläder m.m åkte till kvibille hem till peters föräldrars hus så gjorde vi oss iordning så åkte vi hem till peters bror och groggade, ja, groggade. och nej jag tål fortf. inte groggar! det kom en buss dit och hämtade upp alla som skulle till festen vi kom dit och jag fick en cosmo, och lite mer att dricka.

middagen var jätte god, men kvällen gick utför haha.. usch de e inte äns kul att skriva om de, för jag var liiite mer än salongs berusad. men de  esmällar man får ta ibland... de va dom jävla groggarna!!!!

hur mkt folk som helst och valda delar av kvällen var jätte roliga!

Idag har jag haft min lediga dag, så jag bakade en kaka (shake n bake) är ju som sagt inte den bästa kocken och ännu sämre bagare! men den blev suuper god, morotskaka!, gick och fick instruktioner i gymmet och hur jag ska göra osv. osv.

sen drog jag o elle ner till salongen för att bjuda på kakan (som jag lovat att ge om jag klarade gesällen, vilket jag gjorde ju ;)..)

efter det gick vi på stan, köpte en stoooor väska med nitar från vintage store, sen blev de fika på morfars, och kund kväll på Din design, med rebecca o sofie.

sen till gymmet igen och sprang på bandet och nu e jag äntligen hemma och ska kolla på DH.

ajuste min mobil pajja igår så släng gärna iväg ett sms till mig med era nr så jag kan få dom igen, har en jävla låne mobil nu som suger! men den sista januari ska jag få en ny mobil från 3.

     


Ciao.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0