saknad.

Pratade med therese tidigare. hon har alltid varit som en lillasyster!.. pratade massor av minnen och hur vardagen ser ut idag. och jösses vad jag saknar henne! och hemma. Jag saknar tiden där man gick i skolan och allt va så lätt.
Jag saknar att mötas ovanför dumpers på en kicko sent på kvällarna och bara snacka skit!!
Allt ser så annorlunda ut idag, hon bor i solna, jag här, jennifer är i norrland och sen gud vet var hon bestämmer sig för. Tjejerna från klassen har sina jobb och sina "nya" liv.
För ett halv år sen stog vi där med studentmössorna i högsta hugg!
Känns så jävla sjukt!!.
Tog exakt en månad efter det och så hamnade jag här.
Jag trivs jätte bra men samtidigt saknar man det som var då, vardagen hemma!
Alla har blivit vuxna så snabbt. Nu får man klara sig själv!
Det suger att vara 60 mil bort, att inte kunna ta en vända och träffa alla lite oftare än nu.
Sjävlklart är det roligt att träffa nya människor men de var så skönt med dem man känt sedan man var 5-6 år. Vi växte upp tillsammans och kände varandra utifrån och in.
Är det verkligen det här man kämpat för? e de såhär livet ska se ut?
Äta jobba sova .. dag ut dag in. vänta på helgen. 2 dagars skoj. sen vad äta sova jobba???
Måste finnas ngt mer, måste få ut mer av allt!
Jag vet att man är ung och har "hela livet på sig" men samtidigt så går allt så fort!!
men men.. man får väl se vart ödet tar en..

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0