torsdags morgon.

Igår va de ju full rulle, åkte hem till rebecca på kvällen och klippte Peter, sen fick jag slå honom de hårdaste jag kunde i magen hahaha. de va skojj!

slog in lite julisar och kollade bonde söker fru.

igår tog min kära vän Jennifer körkort!!! så duktig hon e ! de va ju typiskt att hon skulle ta först som knappt hade övningskört haha, jaja får väl ta tag i mitt nu på riktigt igen.


Syster skjutsade hem mig 8 imorse och jag börjar ju 11 idag så jag sitter och funderar på om jag ska till gymmet eller om jag ska strunta i de.. hm tricky tricky!!..

jobbar till 8 idag by the way.
På lördag e de personalfest och de ska bli treeeevligt.

ciao... eller taa taa! haha

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0