Jag var 13 år och poet.

Therese min söta lilla mes.
Närå, jag blir så underbart glad när vi ses :)
Kommer du ihåg när vi va små o du brukade slå mej då? :P
Min lilla karlsson på taket som härmas så bra,
att se lilla dej gör mig så otroligt gla!
För skratt o flumm är man beredd på o ta
När man har dej vid sin sida ja!
För du e så galet fin men galet liten :P
Jag säger det nu innan jag blir sliten:
Jag älskar dejj flickan min :D
********************************
Hängjentan min vän.
När man är med dej har man alltid flumm på känn!
Har känt henne länge.. jaa ända sen lekis
Då var hon annorlunda, för nu e hon en smekis :P
Med rött ansikte och knullrufs i hår
Ska vi fråga om vi ännu en till snus får
Nej då ser jag bara ut som en mus När man är med dej blire massa bus :D
Min lilla Porrdocka som i nätet sprattlar o hänger
Jag blir så full av skratt att jag ut från mej slänger
Jag älskar dej så mycket, du är mer värd en det dyraste smycket
************************************
Ann, Ann. Puddingeno nummer två.
Om jag inte känt dej vad skulle jag göra då?
Strunta i allt som har hänt.
Huvudsaken är att lyckan har vänt.
Du är rolig du mitt lilla knas troll.
Att kicko blivit så känt fast det bara var en boll?!
Man tänker på alla minnen med dej.
Fy fan gumman du är min pudding tjej.
Puddingenoo ett och Puddingenoo två.
Klart som fan de blir knas när vi är båda två!
Du betyder jävlig mycket för mej.
Sänder tusen pussar och kärlek till dej


HAHAHA ocensurerat straight from my heart haha(at the time). hitta den i en gammal mapp. o herre jävlar.
( rakel, sofie och freja hade varsin oxå, men dom kanske ploppar upp en annan gång.. haha)

Im listening..
Postat av: Angelica

sara sara min puddingeno föralltid =D
hahaha så gammalt 6år eller nått hahaha =d

2008-02-14 @ 22:34:10
URL: http://angelinaangelica.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0