saker som gör min vardag lite jobbigare.

  • när folk blockerar rulltrappan fastän man vrålar "uuursäkta" högt minst 5 gånger
  • när jag ska köpa kaffe (som är klar) och kortet inte funkar
  • när jag ska öppna dörrarna i skolan där de ser ut som dom ska öppnas åt andra hållet.
  • när kärring gänget skriker varandras namn högt om och om och om igen
  • när mina saker försvinner spårlöst i ca 10 min och sam får skulden
  • att tåg helvettet bara går en gång i halv timmen
  • att det inte går något tåg alls på natten
  • när batterierna dör
  • när man gått upp i gryningen kommer till skolan och vips, håltimme i 2 och en halv timme
  • när gympaläraren raggar på en (det är en hon)

där har ni ngra av mina i-landsproblem


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0