Bak-o-fram = Bak-e-fram?

image281Idag spenderades gympa lektionen i kungsträdgården på skridsko banan :) very fun faktiskt! haha dommpan va ju grymm vilket jag inte trodde innnan haha.
togs ett "fint" kort på alla på led haha alla bilder togs förövrigt av malins kamera så får hoppas hon lägger upp dem sen.

gick och käka på kina restu sen med dommi och frida, dommi gilla inte att vi vägrade ge 2 kr i dricks, men de va en idiot och stället va äckligt, och vet ni vad, jag behövde dom där två kronorna när jag köpe snus och en godis haha, ja ni hörde rätt snus! riktigt kärringsnus oxå, mocca rosa. å herre gud.

Svenskan var lika effektiv som vanligt babbla gojja och kolla på ur-film om Kafka, e DU kafkalik? :)
Jag kom på en sak som störde mig, och steffie som jag terrade med min nyfunna smarthet, varför heter de bak-o-fram när de borde heta bak-e-fram eftersom man just som sagt, satt på sig baksidan fram.
ska mejla fredrik lindström och fråga.

Glömde sedan min mobil i klassrummet som jag sedan fick springa tillbaka o hämta. steffie ville umgås men jag ville shoppa mina sista 20 min innan tåget kom..
gick till namo och köpte mig en lång blå vippig kjol och en blommig klänning, I like.
funderar på när jag ska kunna ha kjolen men de blir väl ngn gång annars får den hänga och bara se fin ut i garderoben.

Kom till salongen och där var de dunder mycket att göra, hade en kund halv 5 så de va nice,. hemma nu och ska snart leta fram ngt äckligt att äta.

KL 20.00 e de ju Gossip girl som är ett måste, iaf till att få en chans. Antingen e de svinbra eller sjukt överreklamerat, jag hoppas på de första alternativet.
KL 21.00 e de ju sköna gynning.



NÄR FAN KOMMER DH TILLBAKA?


Im listening..
Postat av: Anonym

ååå vad du e smart.tänk om ja va som du!vad sa fredrik??

2008-01-29 @ 23:13:21
Postat av: ss

jag vet, men jag ska försöka lära dig mina smartheter.. Han sa att jag hade rätt förståss och att det blev fel i tryckeriet år 1963 då detta ord uppkom

2008-01-30 @ 10:15:42
URL: http://saarailona.blogg.se
Postat av: s

jaaaa DH måste börja snart, får ju fan paaaanik !!! Vi får ta en DH kväll & kolla genom hela skiten från början, gash, haha. JA DET BORDE HETA FRAM E BAK !!! :p gahaha

2008-02-04 @ 01:01:48
URL: http://stephanieh.blogg.se
Postat av: Anonym

jaa jag vet. de måste vi göra!

2008-02-06 @ 13:00:04

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0