chekade Ciao Bella..

Nu e jag hemma igen.. Ringde sts angående au pair frågor och hon tyckte att jag skulle söka nu snart eftersom de kan ta lite tid med sjukintyg och hela faderuttan..
Sen måste jag fixa mitt körkortsnart oxå.

Hemma hos anne kollade vi caio bella och käkade nudlar och kokos bollar, "ska du ha 2 eller 3?" haha 2 tack... mongos vi är..

ringde sjuklingen på vägen hem som sa att till och med doktorn tyckte att de såg scary ut haha.. blöö..

så skönt att ta en dag ledigt så man hinner med saker man inte annars hinner. tror jag ska träna lite snart oxå.. tjihoo..

Im listening..
Postat av: Anonym

man ska inte trna när man e sjuk.
natalie

2008-01-23 @ 17:28:44
Postat av: s

ne jag vet men jag tog det väldigt lugnt.ses imorn babe

2008-01-23 @ 21:55:56
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0