Hejsan hoppsan.

image245
Hej hej nu e jag back on track.

Idag va en lugn dag förutom att bussfan inte kom och jag missade det tåget jag tänkte ta för att kika runt i stan lite innan jag började..

När jag väl var framme på tuben så ser jag frida ekman som tydligen åkt samma tåg som jag haha.. fick höra om hennes london bravader haha.

Kom till skolan hade en lektion, pratade om hur planeringen ska bli för kundtekniken och i slutet lagom till studenten ska vi ha en tävling med klipp och färg och den som vinner ska Jelena  (läraren) göra frans förlängning på och jag SKA VINNA!
Sedan rullade jag en permanent och sedan var de slut.

Gick till Donken med steffie och jag var NYTTIG! käkade en mc feast fullkorn + fruktpåse och cola zero, så no bad feelings.
Haha snackade om gamla krogen minnelser, eller innan krogen haha.

Köpte mig en VR och åkte hem, pratade lite med malin som har hakat på träningsmaskins köpet :) good girl!
och på tunnelbanan såg jag världens äckligaste syn då en gubbe kladdade på sin något yngre thailändska flickvän.. blää han såg ut som ett riktigt slisko, get a room please!


Igår kväll såg jag förövrigt en väldigt bra film som jag kan rekommendera för alla; V för Vendetta.
Lite gammal dock men sjukligt bra, satt ni vet :)

Bytte min väska idag oxå som jag köpte igår som gick sönder efter typ 5 min! gaah, fick en likadan iaf så jag e nöjd så länge den håller..

Pusspuss.

Im listening..
Postat av: Anonym

fint!

2008-01-09 @ 22:26:10
Postat av: s

helt basic men thanks :)

2008-01-11 @ 18:48:12
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0