Home today.

Har inte sovit på typ 5 dagar så idag fick de bli sova ut för min del. har känt av lite feber oxå så lika bra att stanna hemma. Har iaf pluggat klart permanenten och gjort min ansiktsform klar till projektet så de är jätte skönt!

Snart ska jag kanske hem till anne och chilla på en film, pappa e hemma och renoverar badrummet så de e ganska mycket oljud här men de e snart klart.

Imorgon ska jag iaf försöka ta mig till skolan.. vi ska nämligen börja göra våra tiaror då på våran estetiska verksamhet.. haha vi har fått pärlor och ståltråd så vi ska göra en tiara och sen en brud slöja... I know vi gör skumma saker i min skola..

Nu ska jag klippa min hund. ciao.

Im listening..
Postat av: Angelica

:) moovie time@my place!
hihi just love you babe!
klippa vovven? vilken av dom;O haha nerå i just gess one?
USA USA USA USA SARIII : )

2008-01-23 @ 12:14:14
Postat av: s

weeei :D

2008-01-23 @ 13:14:20
URL: http://saarailona.blogg.se
Postat av: Anonym

med klippsaxen?

2008-01-23 @ 17:27:51
Postat av: s

neej nej, har en speciell hundklippsax nämligen ;)

2008-01-23 @ 22:03:46
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0