Im a tjuv.

Hej hopp gummi snopp, jag kände för att stjäla och tog den här av steffie

Telefonboken.


Har du kysst nummer 7 ?
HAHA nej, inte äns träffat


Brukar du vara med nummer 19 ?
Nej de va ett tag sen faktiskt.. men jag tänkte på henne idag.

Gillar du nummer 25?
Nej de kan jag nog inte påstå, trevlig person mer kan jag inte säga

Är nummer 3 din bästis?
Nja men en nära vän.


Är nummer 18 en sötnos?
Ja världens sötaste faktiskt, hihi


Är 6 en person du hatar?
Haha nej, alfa är en bra arbetskamrat :)


Älskar du nummer 16 ?

Nej det gör jag inte!


Är nummer 22 bäst?

kan jag inte påstå


Var du med nummer 23 idag?
Nej de va ett tag sen faktiskt.


Går nummer 5 i samma klass som dig?

Nej, men vi arbetar tillsammans :)

Har nummer 30 en likadan mobil som dig?

Nej det tror jag inte

Är sista numret sämst?
nej nej verkligen inte.

Har du haft samlag med nr 36?

Nej de har jag inte haha.


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0