Jag är sjuk på kvällskvisten.



Jag är en väldigt underlig person ibland, och jag vet om det!
På kvällarna blir jag trött och uttråkad, så då kan jag helt plötsligt rota igenom alla lådor i mitt rum och "leta efter något", jag vet inte vad jag letar efter när jag gör det utan jag bara rotar tills jag hittar något intressant, eller så kan jag börja kolla på alla kort som jag har i mina hyller, eller klassikern, vilket jag gör i princip varje kväll;
Provar kläder!
Jag rotar fram olika plagg ur garderoben, tar dom på mig, funderar en stund, om man kanske ska ha den kortare, så tar jag fram saxen om de e illa, annars provar jag mest bara.
Och det sjukaste är att jag lägger aldrig fram något till dagen efter, även fast jag kan stå i timmar och bara byta om.. de e konstigt. Så varje morgon blire same shit, upp halv yr- halv sovande, rotar runt i hela rummet efter något att ta på mig...  i know im weard..

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0