Made up my mind.


Jag har äntligen bestämt vad jag vill göra efter skolan, jag åker nämligen som au pair till USA i höst.
Jag har funderat på det sedan jag slutat nian och nu tänker jag verkligen göra det.
Jag ska sticka ett år och bara komma bort från allt och uppleva nya händelser och äventyr,

som jag nämnt många gånger innan så tror jag att jag kommer ångra mig om jag inte gör något drastiskt med mitt liv och det känns som en lättnad att äntligen ha bestämt sig.

Så efter gesäll provet i oktober bär det av, till LA, florida, Miami eller Californien!

Im listening..
Postat av: n

önskar dig all lycka sara.verkligen.

2008-01-22 @ 23:50:57
Postat av: s

thank´s darling!

2008-01-23 @ 11:43:57
URL: http://saarailona.blogg.se
Postat av: Angelica

Yes sara!
det är sådär det ska låta! står du fast för det nu också :O USA+SARA=SANT? :)
Glad jag blir för din skull hjärat!
Vilken kick du lär få när det börjar närma sig !!!

pusspuss älskar dig och finns alltid här, det vet du!

2008-01-23 @ 12:12:45
Postat av: Anonym

vad roligt:)! Många som ska göra de efter syudenten verkar de som:P
Skönt att slippa skitbålsta oxå;)

2008-01-24 @ 12:47:59
Postat av: s

anonym- japp precis :D

2008-01-24 @ 14:35:31
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0