Så gick det år; 2007

När 2006 närmade sig sitt slut så började förväntningarna inför 2007, och detta hände imitt liv, just det året.


Danmark, Tyskland och Bulgarien.
Var länderna jag besökte, trodde dock att magaluf skulle bli mitt resmål under sommaren men icke.

Ensam är stark
HAHA. Höll mig singel hela år 2007, var det jag förväntat mig oxå, skönt faktiskt.

Började träna
Gick ner alla kilon jag inte tyckte om och jag lyckades hålla mig fit ända till sommaren, då de sprack ganska rejält, 6 veckor i Halmstad utan träning haha hoho, men jag ångrar inte mjukglassarna och drinkarna!

Fyllde 18
Hade nedräkning från 32 veckor innan, åå denna 18årsdag skulle förändra mitt liv, yeeah sure! visst jag har varit på krogen och spenderade de mesta veckodagarna i halmstad där, och lönen med för den delen.. men inget körkort har jag än... appropå det..

Ta körkort
Kuggade första teorin, men klarade det på andra försöket good for me. blev tyvärr inte mkt körning det året, men iår SKA jag ha det!

det var ungefär så året såg ut för mig :)


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0