skit väskan väck!

Bajsig dag i skolan den va kort och onödig.
jag sjöng jul låt och vi ville riva ljud isolerningen..
jag lämnade tillbaka min skit väska och fick pengarna tillbaka weeei inte fattig längre!
åkte till praktice efter skolan och gjorde inget spec.
Mamma hämtade mig och nu e jag hemma, käkade vita bönor och ägg goodie, Gi.. bra sara bra bra.
onsdag imorgon men vill bara ha helg, på fred. ska jag nattis och steffie dricka öl och äta middag mys! ser framemot det.
Ooom steffie inte blir dödsjuk vill säga, hennes blåsor på halsmandlarna va inte okej :(
shoppade lite smått igår och de va skojj.

Dagens + : att de e LÖN på fredag :)
Dagens  - : att det är 3 dagar kvar till lön :(

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0