"skönt med helg snart"

tiho jag e trött men jag vill inte sova.. jag har bara ett sjukt stort ha begär just nu.. och räknar redan ut alla godheter jag ska köpa för lönen på fredag.. det riktigt kliar i fingrarna på mig... jag borde egentligen slagga nu men jag vill inte för de e tråkigt..

gör ju ändå inget på dagarna efter skolan, hästen är ju sjuk och nu e jag ledig från jobbet i 1 vecka. känns skumt att inte göra ngt alls efter skolan, inga måsten, ha fritid.. brukar ha fullt upp annars.. de e skönt, men endå skumt..
sitta hemma och dega kan va skönt ibland men inte varje dag,, skönt med helg snart. Bara en dag i skolan kvar, sen på fredag ska emma fixa mig i håret weei, skönt och komma till salongen och bli ompysslad själv för en gångs skull..


tjipp tjopp snopp. 

Im listening..
Postat av: Anonym

ring gärna mig nu om du e vaken?!

2008-01-23 @ 23:20:19
Postat av: s

vem ska jag ringa? :P

2008-01-23 @ 23:21:49
URL: http://saarailona.blogg.se
Postat av: s

hej anne kom på att de va du.. jag ringer dig imorn har inte telen här vid mig. pusspuss

2008-01-23 @ 23:23:14
URL: http://saarailona.blogg.se
Postat av: Angelica

hej gumman!
haha jaha oj trodde jag skrev namn älskling då ;O
haha förstår att du vart lite förvirrad kanske! :P
ja men gör så gumman

2008-01-24 @ 00:36:23

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0