tankar ur ett förvirrat huvud.

sitter här och tråkar är egentligen jätte trött men jag vill inte sova för det är så tråkigt.
sitter här och funerdar på allt som händer och har hänt.
Allt känns konstigt.. hur går det egentligen för oss? och hur kommer den här enda röran att sluta?
somliga flyttar, andra tvingas växa upp fortare än planerat.. hur skulle man palla en sådan situation? hur orkar du?
klart man har alltid ett ansvar.. "it takes two to tango" kallas det ju utav en anledning.
att lite tanklöshet kan leda till något så stort ... de e sjukt..
jag sitter här och bara skriver massa gojja, för att det vill inte ut ur mitt huvud.
till och med så påverkar det mig, och det är oxå konstigt.
men jag menar, hur skulle DU känna i min situtaion?
och ibland vill jag inte ens höra svaret på det eftersom det inte alls stämde,
enligt min uppfattning.
hur är det egentligen med ödet, kan det gång på gång göra så att det
går åt helvette för vissa människor och hur bra som helst för andra?
eller är det den "fria viljan" som spelar in, att varje individ står tillsvars för sina egna handlingar?
Jag har ingen aning, och det har väl ingen annan heller för den delen.
Va fan är meningen med någonting egentligen???
vakna, jobba äta dö liskom? är det så vi små människor ska leva.
Och varför skapar man situtaioner där man mår dåligt?
varför umgås man med människor man egentligen inte tycker spec. mkt om?
varför ödlsar man sin tid på onödiga skit saker..
varför strävar man itne bara efter lycka?
nej, för antingen är det den eller det som står ivägen för att man ska må bra.
eller så beror det helt enkelt på att vi aldrig blir nöjda??
"fan va ful hon är, hörde du va den personen sa" och BLA BLA BLA.
vilken jävla skit egentligen.. orka lägga ner energi på skit!!!
det finns annat man kan göra istället!

Vi förstår helt enkelt inte hur bra vi har det förrän det är borta!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0