Tisdag

image251
Hejsvejs!
Idag var de livskunskap, gymnastik sv och sedan till Salongen.
Färgade slingor på en kund, jätte fint blev det.

Anvi frågor varför jag diggar snowboard stjärnor, hon håller koll på allt om mig på FB haha. å så droppa hon bomben att hennes man varit proffs brädåkare och att han träffat MIN ÄLSKLING :)  hur liten e inte världen??
så nu ska hon kirra en dejt åt oss haha.

Natalie och jag gjorde dikter till varandra idag och steffie o lina berätta om fotbollsgalan.. frittan hade inga kläder knappt och dompa va hemma,.

Juste när jag skulle ta tåget hem från sumpan träffar jag Issa, verkligen inte igår, så vi står och pratar ett tag tills hennes kompis kom och mitt tåg kom.. trevligt,,


Idag när jag posade för min outfit var natalie tvungen att vara med, suck! men här är vi iaf, som ni ser har jag min fina lila halsduk på mig, ja ni ser ju själva, om någon undrar var jag köpt kläderna så e de bara o fråga på!--->

Im listening..
Postat av: Anonym

hhahaha...jag e bäst!

2008-01-15 @ 20:57:11

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0