träningsonsdag :)

Hej snopp.
idag va de religion sen svenska då svenskläraren sjöng "den första gång jag såg dig.." väldigt roligt..
kollade även på en trasig film utan att kunna aktivera "video doktor" HAHAHA.

efter de kundteknik, och jag får världen elakaste kund!!! aldrig nöjd och bara elak ;(:..kärring...

Sen tog jag o steffie oss i kragen och gymmade! först 20 min på bandet, sen dansa vi Funk :) roligt faktiskt..
väldigt duktigt av oss måste jag säga :)

På tåget ser jag nadine så vi snackar hela vägen till kallhäll, och sedan när hon går av så ser jag att philip sitter bakom så vi snackade restrerande väg hem, och de va verkligen inte igår! så de va trevligt med sällskap hela vägen :)

Pappa hämta mig på station så körde jag hem, sen så hade han köpt en pastasallad till mig oxå muuuums.

Nu ska jag kolla lite tv. puss


Im listening..
Postat av: Anonym

haru tagit ner bilderna ditt as?????????

2008-01-16 @ 20:29:41
Postat av: s

skulle fixa inlägget så råka jag ta bort alla :( och jag orkar inte ta in dom en och en igen kanske sen!

2008-01-18 @ 10:39:47
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0