zipp a de dooda.

image279
Hej hoj!
Nu e jag hemma från salongen.
Först kom Kenny och klippte sig och så kom glenn förbi ett tag, sen åkte dom så typ en timme senare kom Glenn tillbaka och jag klippte han med.. tog bort en bra bit!

pojkarna blev så fina så :)

imron e de pubben med natalie och kanske steffie? ska bli nice men jag vill ju egentligen oxå på skivan imorn.. hmmm knivit... får ta 12 tåget hem eller nåt hehe ;)

nu känner jag att jag har varit hemma lagom mycket e jag de fler dagar blire långtråkigt som faasen.

pusspuss

Im listening..
Postat av: Angelica :)

Då blir det du&jag imorn då, gumman ;)
wihoooo partypart!

2008-01-24 @ 21:09:53
Postat av: s

yees box :D

2008-01-24 @ 22:20:27
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0