heeej



    

Gotland var tok stökigt, och KANONKUL -5 toasters av 5!
supertrevligt gäng och jag gillade allihoppa!
Bästa va Kallis, och sämsta var chile.. moahaha.
Längtar redan till nästa år, tillbaka till fängelset :D

nu är jag i Halmstad och har fullt sjå med att få iordning allt.
har varit på 2 arbets. intervjuver och ska prov jobba imorn :D tjiho..
Lägenhets inflytt blir även det imorn så snart bär de av till IKEA och shoppa möbler :D:D


Jag är numera Halläning, från och med igår är jag folkbokförd här i Halmstad.
Känns fortf. konstigt.

nu ska jag dra. ciao,

Im listening..
Postat av: Natalie

eh.eh.eh.va?va?va+??va????skojar du?vadå SKA du bo där?liksom på Riktigt?å jag tyckte hässelby var långt.....när kommer du till stlhm igen då?shit.det är ju helt sjukt sara.Vill du verkligen det här?känns ju jätteskumt.e d fin lägenhet elr?vilket steg du tar!fan va modig du e!!

2008-07-23 @ 14:21:17
Postat av: sara

jaaag veeet de e sjukt!

ibland känns de super men oxå konstigt.

Fick jobb idag oxå :D så de blir till att stanna!

Kommer upp för wella kursen den 18e augusti så jag vet inte om jag stannar en vecka då. isf måste vi ses. jag saknar dig natalie. de va ju trots allt du som spådde mig till det här hahaha.

lägenheten är fin men LITEN. ska ta lite kort sen, har bara lassat in sakerna och ska fixa ihop allt så fort som möjligt.



hur e de med dig, leker livet på??





Puss vi får..måste!! ringas!..och ses.

kom ner o hälsa på¨när du vill

2008-07-24 @ 15:13:43
URL: http://saarailona.blogg.se/
Postat av: Jenni

Haha 5 toasters av 5! Beeenjamin! HAHA kul sara!

2008-08-17 @ 23:48:03
Postat av: Anonym

hahaha i know, de e humor ;D

2008-08-20 @ 16:22:43
URL: http://saarailona.blogg.se/

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0