hey dudes.

Tänkte skriva lite om min trevliga fredag.

Jag har sista dagen på Ica, och är glad som fan, kvällen rullar på med lite komplikationer SKJUT DEM! säger jag moahah.

Skyndar mig iaf därifrån när vi stängt, hinner med kvart i 11 tåget från karlberg, sedan ca 2 min från Bålsta station smäller det till på fönstret och dom har kört på en "Powekabel" eller va fan dom kallar det.
Så där blir vi stående tills kl 01.20!!!!!! så får vi klättra ut från tågfan på en stege.

Får skjuts av en kille till stationen, möter upp malin och anne och tar några cider, sedan traskar jag hem och dricker lite till, och kommer på den briljanta idén om att jag ska med mina föräldrar till Halmstad, aspackad och vaken vid halv 4 när jag berättar nyheten, vaknar upp i Gränna och inser att jag faktiskt är på väg dit. HAHAHAHAH.

Men tur som fan va väl det, för nu har jag en lägenhet, en ny bikini och nya solbrillor så jag åker härifrån som en vinnare (och 700 kr fattigare för att flygen va fulla, jag vägrar bussen, så en 5 h lång tågresa framför mig)



Men jag är inte den som e den.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0