jobbigt..

packar för fullt, och det är jobbigt., för jag måste konka på all skit till station på fred. ska dumpa sakerna i v-ås, ringer mamma i förtvivlan.. och hon säger "packa bara det nödvändigaste" och problemet är att det som packningen består av till 98 % är kläder och skor.. och det är nödvändigt. jag vill inte lämna NÅGOT hemma, för då kommer jag vakna upp en dag och vilja ha just det plagget. .. vilka problem va?

efter v-ås så åker jag hem. på lördag. sen på söndag så åker jag hem till Lina och natten till måndag drar vi til GOOTLAAAAAND!!!

Så jag måste packa smart.. för sakerna jag lämnar hemma kan ta månader innan dom når min lägenhet, och det är inte så bra..

Jag är helt slut. finito, alla säger att jag låter som världen gått undeer, men jag är bara trött..
trött på alla jävla måsten.

därför kommer en vecka på Gotland inte mer en lägligt.
ska bli så kul.

haha satt ute, så gick några ungar förbi
den första säger:
-Han dog på nolltid.
-Vad e de?
-Vet du inte vad nolltid är?
-Nej...
-Meeeh de e ju nolltid.

haha hur fan förklarar man va det är, det finns ju egentligen inte? hahah.
det var kul.

nu ska jag packa vidare, och packa om.. skona mig!!!!

pusspuss

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0