middags mys

sitter här hemma hos anne, mal oc anne lagar middag och vi dricker vin. de e mysigt tycker jag!
jag skippar mat lagning,. därför att jag är helt okapabel till att laga annat än lax o broccoli, qinoa, och omelett.. juste carbis kan jag oxå, och det är det enda. måste nog lära mig nu när jag ska flytta.

jag älskar den meningen och använder den så ofta jag kan:
jag ska flytta, flytta FLYTTA!!! lycka.

har precis läst klart Mia Thörnbloms bok "Så dumt"
har tyckt att hon varit lite små dryg på tv men nu älskar jag henne, och jag fällde fan ngra tårar i slutet måste jag säga.
Rekommenderar boken STARKT!!

snart blir de köttfärsås och spaghetti. och jag fick nya naglar idag. hon e grymm på att göra naglar. kattis alltså. tack.
kommer sakna att leva över min budjet. göra naglar, shoppa, vara ute, äta ute.. hela tiden. jag gillar att "ta hand om mig sj".. nu får jag skära ner på det. för jag har en hyra och tänka på.. men det gör inget,
för jag har en hyra, för jag ska flytta, till min lägenhet. och jag är lycklig.

Natalies spådom på mig slog in. på pricken, nästan. läskigt.

Kiss kiss

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0