tröött.

måndag kväll arbete till halv 11, i sängen och sov kl 2, upp halv 5 inventering kl 6.. puuh.
efter det fika med jenny, sen gick vi och mina stinkande fötter till hötorget och mötte therese, strålande sol och jag var varm.. fick köpa mig en sommar outfit haha..

efter det drog jenny, ocj jag o therese fikade, kom på att vi ville gå på bio, såg SATC, vill avslöja allt!!! världens bästa film, tårar och skratt vartannat.. åååh, fina kläder.. skulle kunna se den 100000 ggr till..

kom hem mötte anne sen hem och sov.

har varit på salongen idag, färgat camilla så nu e jag hemma på lunch ska tillbaka snart.

jag är jätte trött men sånt e livet. Malin kommer och fixar håret ikväll, och annette och mamma..

imorn blir de salong plus ica. sen fredag sista ica dagen, för jag har sagt upp mig.
så nu känns det nära, flytten är nära.. eller`? haha sjukt.. jag fattar knappt själv, ett litet steg men ett stort för mig.
skönt att komma bort.

har blivit lottad gesäll moment och jag är SUPER nöjd. de blir aaas bra!!

tackat Ja, till Hotell den 18-20 aug. med Wella kursen. så de ska bli kul.

Måste tvätta och packa kläder som päronen får ta med sig .. får inte ta med mig allt till gotland säger lina haha och jag vet ju inte hur länge jag blir borta..bätte packa för mycket än för lite..


På söndag ska jag hem till mormor och klippa henne och äta tårta myspys, och sova!!

Nu ska jag tillbaka till salongen.
CAIO.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0