ciao.

I fredas tog ju plutten studenten och hon va så full o glad :D
mottagning hos henne med god mat och dricka, sen gick jag o chrille hem till linkan så kom jenffa dit.
förade där ett tag sen blev de rilles, slira hem efter stängning inte helt nykter... hahaha..

lördagen blev bara att ta tjuren i hornen och åka till jobbet, nu va de minnsan min helg till att panta på jobbet och det är väl det jag gjort nu under mina helgpas - panta burkar haha.
jaja någon måste ju gör'att.

idag va de salongen, trodde jag började 11 men icke, kl 10 skulle jag varit där, tur att annelie ringde, blev då bara 10 min sen och min kund, en liten kille, satt snällt och väntade.
dagen rullade på tills jag va klar med alla kunderna, åkte hem käka lunch, sedan åkte jag till ica.

fick sluta 20 över 8 istället för tio vilket va riktigt skönt då jag kunde åka hem och planera packningen lite för imorn bär det av till halmstad.

Pappa är världens gulligaste och har kopierat upp en hel bunt med cv, betyg m.m som jag ska ha nu när jag söker jobb i halmstad.. haha.. får ta en hel dag med att bara gå runt till alla salonger jag hittar i princip.

Mötte anne en snabbis på kvällskvisten och snart ska jag sova. Börjar inte förrän 2 imorn, om de inte är så att Linneas extensions som vi väntat på i typ 3veckor dyker upp för då börjar jag betydligt tidigare.

Hatar by the way, att packa inför bara 1 vecka, asså jag tar alltid med mig för mycket, och det jag lämnat hemma är plötsligt det jag bara måååååste ha på mig. ¨haha.. vilka problem va?

Juste höll på att glömma, hann med en fika med steffie igår oxå, mycket trevligt att se min lilla plutt igen!!!
Hare krischna gick förbi oss och sjöng och hela bunten såg riktigt läskiga ut.
Man blev ju hjärntvättad bara av att se dem..

Nu e de slagget... puss

Im listening..
Postat av: Anonym

2008-06-23 @ 22:50:59
Postat av: Angelica

Sara? Min älsklings plutt tack så sjukt mycket för en otroligt underbar vecka genom vårt&torrt! underbart kul och trevligt jag haft de! verkligen måste göras om klarar inte av att vara här hemma efter allt jag uppleft med dig där i H-stad! fyyyfan säger jag bara!



Älskar dig otroligt babe!

no matter what! hälsa becca o peter en massa kramotack också lova de!

loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2008-06-23 @ 22:52:18
URL: http://angelinaangelica.blogg.se/

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0