Hemma från halmstad.


Ja vistelsen i halmstad var minst sagt trevlig.

Landade på tisdagkvällen och syster hämtade oss på flygplatsen, körde en liten sightesing för att anne skulle se hur vi har det där nere.

Onsdagen ägnades åt shopping, fika och jobbsökande, samt jobb intervju :D
Senare på kvällen var de sverige matchen som sågs på en fullsmockad uteservering på Bulls.
Effter det vidare till Harrys där vi träffa lite trevligt folk, vidare till B&B för midnatts bowling sedan hem.

Torsdag = bakis dag med hemkörd pizza och lämnade inte soffan på hela dagen!!

Fredag, midsommar lunch hos släkten, sedan hem till peter o rebecca dit johan och sofie kom, drack lite där sedan gick vi ut och roade oss på mårtensson.

Lördag, var lugn hände inte mycket på dagen, på kvällen kom det förbi lite folk, så förfestade vi, sen drog jag, anne och calle vidare mot stan, medan en dyng och alldeles för dryg åke, åkte hem haha.
förade lite till sen drog vi till mårtensson och skaka rumpan ännu en gång, träffade gamla barndomsvänner så de va riktigt rolig kväll.

slirade hem vid 4 snåret sen har resten av tiden där varit lugn, hann med en snabb intervju till innan vi tog flyget hem igår.

När jag kom hem möttes jag av gulligaste valpen mamma införskaffat oss, Bullen heter han, och han väckte mig halv 7 imorse.. så jag är tröööött!! sen ska jag till salongen och jobba kl 3, efter det ska jag göra extensions på Linnea och efter det ska jag försöka hinna med och träffa camilla.

Här kommer lite suddiga, och osuddiga bilder. enjoy.

 
   

  
.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0