hey dude!

Tiden har gått mutcho fort tycker jag och det är inte långt kvar tills gotland :)
längtar sjukt mkt.

I lördags drog vi en minigolf runda samt dricka på Dao med Lina och hennes väninnor haha, de va trevligt må jag säga, kom ju 2a så man ska ju inte klaga ;)

Igår jobbade jag sen åkte jag hem till malin och kollade lite fotboll och drack lite öl, sen mötte vi anne och snacka skit, och om deras kryssning, aa jag säger då det. hahaha.

Idag blir det ica jobb igen, och imorn, sen onsd. salong, torsd ica, fred ica.. sen e de öööver.
Semester ljuva semester, Camilla ville dra en sista minuten på lördag men har lovat salongen att arbeta nästa vecka så de gick inte tyvärr...

känns som jobberbjudandena bara rullar in, men jag ska inte ropa hej!
känns så svårt att planera allt med flytt och jobb sen komma tillbaka och göra gesällen.. aa panik!!!

Nu ska jag dra. ciao.


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0