STUDENT!!!

Ja herregud. Måste skriva av mig lite.
Klicka f?tt st䮧a bilden


Började ju med campagne frukost i rålis, myspys!
sedan kyrkan, sen skolan för stipendie utdelande och jag vann Wellas best student awards :D:D:D yeeeeah!

Efter det lunch och utspring, och att få se sina kära stå där nere och ropa, såå fint!!!

Flaktur och hem till mottagning. Tack för att alla gjorde en toppen dag + kväll och för alla Jätte fina presenter.. skålen var fin fin anne :D.. och alla tal, jättefina, från familj och vänner.. ååh.. underbara dag!!!

känns fan vemodigt ändå måsté jag säga.. man tänker då och då, att detta ska jag berätta för tjejerna på måndag, men de blir ingen måndag i skolan som vanligt.. sjuuukt.

Men men nu e de fan vuxna tag,. hihi. nu fan börjar livet... väl??

Pusspuss.

Kommer sakna alla pluttisar iaf..

Klicka f?tt st䮧a bilden

Im listening..
Postat av: n

ölölöl!!!

2008-06-09 @ 16:43:26
Postat av: Lina

med en tår i ögat, "dehär ska jag berätta för tjejerna på måndag" vill ju berätta om min studentdag för er alla, och vill höra era dagar, hur allt slutade, jag slutade i en bubbelpool i alla fall ;D

2008-06-09 @ 17:11:57
Postat av: s

n: ööööl ööööl öööl. :D



Lina: JAAA vi måste ses alla och prata.. de här känns ju skumt annars!!!



pusspuss

2008-06-10 @ 11:52:32
URL: http://saaraiona.blogg.se/
Postat av: Angelica

Sara, mitt hjärta!

Din motagning var så fin, så god och underbar mat med en massa massa dryck! Trevliga människor, nära&kära! Flaket att få åka med var galet roligt, hoppas du hade en underbar dag hjärtat!



DU ÄR BÄST OCH DU VET HUR STOLT JAG ÄR ÖVER DIG MIN PUDDINGENO!



Älskar dig otroligt, det går inte att beskriva Saribari!

Dunderbara Sara Rara!

2008-06-10 @ 15:16:29
URL: http://angelinaangelica.blogg.se/
Postat av: Angelica

Sara, mitt hjärta!

Din motagning var så fin, så god och underbar mat med en massa massa dryck! Trevliga människor, nära&kära! Flaket att få åka med var galet roligt, hoppas du hade en underbar dag hjärtat!



DU ÄR BÄST OCH DU VET HUR STOLT JAG ÄR ÖVER DIG MIN PUDDINGENO!



Älskar dig otroligt, det går inte att beskriva Saribari!

Dunderbara Sara Rara! // Angelica.

2008-06-10 @ 15:17:08
URL: http://angelinaangelica.blogg.se/
Postat av: Angelica

Sara, mitt hjärta!

Din motagning var så fin, så god och underbar mat med en massa massa dryck! Trevliga människor, nära&kära! Flaket att få åka med var galet roligt, hoppas du hade en underbar dag hjärtat!



DU ÄR BÄST OCH DU VET HUR STOLT JAG ÄR ÖVER DIG MIN PUDDINGENO!



Älskar dig otroligt, det går inte att beskriva Saribari!

Dunderbara Sara Rara! // Angelica.

2008-06-10 @ 15:17:35
URL: http://angelinaangelica.blogg.se/
Postat av: Angelica

Sara, mitt hjärta!

Din motagning var så fin, så god och underbar mat med en massa massa dryck! Trevliga människor, nära&kära! Flaket att få åka med var galet roligt, hoppas du hade en underbar dag hjärtat!



DU ÄR BÄST OCH DU VET HUR STOLT JAG ÄR ÖVER DIG MIN PUDDINGENO!



Älskar dig otroligt, det går inte att beskriva Saribari!

Dunderbara Sara Rara! // Angelica.

2008-06-10 @ 15:19:58
URL: http://angelinaangelica.blogg.se/

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0