fnittrigt och middag.

åkte förbi körskolan iaf, de va bra gjort! bokade in 2 lektioner men måste leta fram både körkorts tillstånd och massa annat gasch.. livet är inte lätt när man är slarvig.

Jag åkte hem och var hemma i en timme med anne, sedan pallrade jag mig iväg till salongen, alla var trötta så de va fnitter och jag spayade färger i små pojkars hår, "jag vill ha rött där bak, gult på ena sidan, grönt på andra óch blått och guld uppepå".. är du säker på att mamma vill ha dig så hahaha. så de blev bara tre färger men han skrek "tack för färgen" tio ggr innan han lämnade salongen haha gulliga busungar hade med sig dator och rev ner alla tiaror..

efter det gick jag hem till camilla där de bjöds på käk och jag hade med mig dessert. efter det gick jag hem och nu är anne här och rotar i skåpen efter the.. hon ska sova här nämligen.

Har 4 års jubileum på salongen by the way så idag gick sista smultron sprayen haha. den e niiice.

Nu ska jag väl ner och prata med anne sen sängen..

Pusspuss.


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0