frans och bryn



Imorse såg jag att jag tappad mina nya ray bans SKIIIIT! dom e ju fan orginal från 70 talet. hoppas hoppas att dom ligger på salongen :(

Senare Idag var de redovisning om livets ord, gick grymt bra faktiskt pga av att ingen lagt ner spec. mkt tid på det haha.
sen var de ögonfrans och bryn färgning plus plockning hela eftermiddagen. Lina gjorde ett super jobb och stylade till mina, kommer bli prima när färgen försvunnit från huden.. (de är lite mörka nu haha)

sen åkte jag hem käkade lite.. åkte till stallet, såg att häst fan tappat en sko så de var bara att vända hem igen, så lina kan tyvärr komma och rida han imorn ... tråååk.

På fredag blire utgång i uppsala weeei! jag e taggad till tusen.

kikar på fråga olle och hittade ett amband från barndomen.. nice.

fick en tråkig nyhet idag, men förhoppningsvis är den godartad!!! hoppas verkligen på det.

Om en kvart är de kvällsöppet på fyran. jag blir bara meeer kärring för varje dag.

Går bättre än förväntan på mitt avslut!!

pusspuss

Im listening..
Postat av: therese

vadå för nyhet :S

2008-03-06 @ 13:45:35
Postat av: s

tell you later hun!

2008-03-07 @ 16:21:53
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0